Понедельник, 17.12.2018, 16:21
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт методоб'єднання вчителів природничого циклу, Захисту Вітчизни, шкільних бібліотекарів

Матеріали вчителя Воронівського НВК - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Архів - тільки для читання
Форум » Інтернет-семінари » Інтернет-семінар вчителів географії 17.11.2015 » Матеріали вчителя Воронівського НВК
Матеріали вчителя Воронівського НВК
AlexДата: Вторник, 17.11.2015, 08:58 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16027
Репутація: 10000
Статус: Оффлайн
Матеріали вчителя Воронівського НВК Карпенко В.А.
Прикріплення: 8967985.doc(56.0 Kb)
 
ВолодяДата: Вторник, 17.11.2015, 09:53 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Діяльність - це сукупність дій, спрямованих на досягнення цілей(по С.Л. Рубінштейну) Діяльнісний підхід зобов'язує розглядатинавчання та виховання як складну діяльність із структурою: мета - засоби - дії
- результати.
До сучасних теорій навчання, що спирається на діяльнісний підхід, відноситься, наприклад, -теорія проблемногонавчання.Проблемне навчання - це сукупність наступних дій:-      організація проблемних ситуацій;-      формулювання проблем;-      надання учням необхідної допомоги у вирішенні проблем;-      перевірка цих рішень;-      керівництво процесом систематизації та закріплення набутих знань.-      теорія поетапного формування розумових дій.Реалізація діяльнісного підходу на уроках географії дозволитьотримати оптимальні результати, якщо в зміст навчальної роботи будуть
інтегровані зображення Землі з космосу. Це дозволить досягти одну з цілей
вивчення географії в основній школі - оволодіння вміннями «використовувати
сучасні геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації та демонстрації
різних географічних даних». Аерофотознімки, космічні знімки (зображення Землі з
космосу) і геоінформаційні системи входять у зміст географічної освіти. У
сучасному освітньому процесі необхідно використовувати цифрові плани і карти,
супутникові зображення .
 
Шепетило Л.М., вчитель географії Вільшанської ЗОШ І-ІІ
 
KravchencoДата: Вторник, 17.11.2015, 12:39 | Повідомлення # 3
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Матеріали вчителя Карпенко В.А цікаві і змістовні.Я погоджуюся з думкою, що саме системно-діяльнісний компонент змісту географічної освіти сприяє формуванню активної життєвої позиції учнів. Система таких уроків стимулює самостійну пізнавальну діяльність підлітків, спонукає їх до використання типових планів характеристики географічних об’єктів, матеріалів ЗМІ та науково-популярної літератури, що допоможе їм орієнтуватися в сучасному світі, розвивати проектну діяльність.
Вчитель Городищенської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ст. №1 ім. С.С. Гулака-Артемовського
Н.І. Омельченко
 
solkaДата: Вторник, 17.11.2015, 14:31 | Повідомлення # 4
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Я погоджуюсь з думками  Карпенко В. А. та Омельченко Н.І.  що саме системно-діяльнісний компонент змісту географічної освіти сприяє формуванню активної життєвої позиції учнів. Важливо, щоб учні навчилися самостійно шукати інформацію з різних джерел. Ми повинні навчити учня вчитися.

вчитель Петропавлівського НВК  Константіонова С.П.
 
УчительДата: Вторник, 17.11.2015, 15:35 | Повідомлення # 5
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Я погоджуюся з думкою Карпенко В.А., що системно-діяльнісний підхід - це така організація навчально-виховного   процесу,  за   якої   головна увага приділяється активній, різнобічній, продуктивній, максимально самостійній навчально-пізнавальній діяльності учнів.
вчитель Мліївської ЗОШ І -ІІІ ст. №1 Ковтанець Н.А.
 
Форум » Інтернет-семінари » Інтернет-семінар вчителів географії 17.11.2015 » Матеріали вчителя Воронівського НВК
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: