[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Архів - тільки для читання
Форум » Інтернет-семінари » Інтернет-семінар вчителів біології » Інтернет-семінар (Використання наочностей (натуральних об’єктів навколишнього)
Інтернет-семінар
ЛекаДата: Четверг, 17.10.2013, 09:51 | Повідомлення # 16
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Пропозиція: з метою вивчення природи рідного краю та збагачення навчально-матеріальної бази наочностями (гербарним матеріалом) організувати "екологічну стежку лісами Городищини" для вчителів біології. Результатом екологічної стежки може бути вивчення видової різноманітності їстівних грибів, рідкісних рослин і заповідних територій
 
AlexДата: Четверг, 17.10.2013, 10:41 | Повідомлення # 17
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16011
Репутація: 10000
Статус: Оффлайн
Матеріали вчителя біології Ксаверівського НВК Постернак Алла Володимирівна
Прикріплення: __.docx(15Kb)
 
MaksДата: Четверг, 17.10.2013, 11:31 | Повідомлення # 18
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Тема інтернет - семінару - цікава і актуальна, дякую всім учителям, які надіслали статті, вони цікаві і повчальні, вдячна Олександу ВІкторовичу за організацію семінару.Особливо цікавою є стаття Ковтун Галини Володимирівни, використаю її поради на своїх уроках.
 
biotovstaДата: Четверг, 17.10.2013, 13:06 | Повідомлення # 19
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Дана стаття дуже цікава і дійсно показує на дуже прекрасну методику збору наочності на уроки біології, але також буде дуже цікавою для вчителів інших дисциплін ( хімії, природознавства). Викладання біології неможливе без використання природніх матеріалів, та й що то буде за урок без наочності? Звісно нецікавим для учня і в цьому випадку учні зрозуміють, що біологія це предмет для "відбування" в школі. Звісно по даній методиці можна залучити і самих учнів до збору природних ресурсів на урок, таким чином зацікавити їх до активності на уроках. Ну і звісно учні будуть оберігати наочність яку вони зроблять власними руками.
Стаття прекрасна, дуже багато є цікавого матеріалу. Обов’язково буду використовувати на своїх уроках біології.
 
0506натаДата: Четверг, 17.10.2013, 17:40 | Повідомлення # 20
Рядовой
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Ознайомившись із статтею вчителя Ксаверівського НВК Постернак Алли Володимирівни, цілком погоджуюсь з її думкою. Адже залучення учнів до створення наочностей є одним із важливих елементів навчання. Те що діти виготивили власними зусиллями вони запамятають на довгий час. А використання наочностей в навчальному процесі, це майже 100% результат сприйняття будь якого матеріалу. Тому із впевненістю можу сказати що наочність на уроках біології є важливим аспектом для отримання позитивного результату в навчанні.

Додано (17.10.2013, 18:40)
---------------------------------------------
Прочитавши статтю Максименко В.Г. хочу їй подякувати за надану інформацію. Тому що дана інформація є досить цікавою і на мою думку практичною. Адже її матеріали можна використати на біологічних гуртках і залучити дітей для створення наочностей на уроки біології. Я думаю їх це може зацікавити і привити любов до вивчення біології.

 
Andrej9Дата: Пятница, 18.10.2013, 09:12 | Повідомлення # 21
Рядовой
Група: Друзі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Цікавою є стаття Затолоцької О.П., погоджуюсь з її думкою. Адже залучення учнів до створення наочностей є одним із важливих елементів навчання. Тому із впевненістю можу сказати що наочність на уроках біології є важливим аспектом для отримання позитивного результату в навчанні.
 
Форум » Інтернет-семінари » Інтернет-семінар вчителів біології » Інтернет-семінар (Використання наочностей (натуральних об’єктів навколишнього)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук: